Kampsax bygger jernbane gennem Irans uvejsomme bjerge
more_vert
close

Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og du accepterer, at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, job og tilbud m.m. via telefon og e-mail. I nyhedsbreve, e-mails fra Teknologiens Mediehus kan der forefindes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Kampsax bygger jernbane gennem Irans uvejsomme bjerge

Klik på billedet for at læse artiklen fra 22. januar 1936

Læs også: Video: Cifferregnemaskinen DASK var Danmarks første supercomputer

Læs også: Store forventninger til DSB’ nye MY-lokomotiver

Læs også: Testtur: De nye lyntog kører fremragende

Læs også: Nu føres den midtsjællandske jernbane over Roskilde Fjord

sortSortér kommentarer
  • Ældste først
  • Nyeste først
  • Bedste først

Jeg tror det var daværende direktør Norsk (Peters far) der fortalte mig at banen blev påbegyndt i begge ender. Ved et møde gjorde fortælleren kunden opmærksom på, at det kunne blive et problem altså at mødes på midten. Stille eftertænksomhed.
Hvorpå kunden svarede, at det kunne han da ikke se som et problem, for så fik han da to spor.

  • 1
  • 0