Iværksættere producerer møbler on demand
Møbelproducenten Stykka vil med hjælp fra en digitaliseret værdikæde og inspiration fra såvel 3D-print som Uber rykke visionen om individualiseret masseproduktionen tættere på virkeligheden.
person
Morten Vittrup Lund
Journalist
Artiklen er ældre end 30 dage
person
Morten Vittrup Lund
Journalist
En fuldt ud digitaliseret værdikæde, virtual reality og open source-design. Det er nogle af ingredienserne i det nærmest Uber-agtige koncept, som virksomheden Stykka har snedkereret sammen i bestræbelserne på at kunne levere unikke møbler på så kort tid som muligt.
PLUS-abonnement
IDA-adgang
Dit medlemskab giver adgang
Som medlem af IDA har du gratis adgang til PLUS-indhold, som en del af dit medlemskab. Fortsæt med MitIDA for at aktivere din adgang til indholdet.
Oplever du problemer med login, så skriv til os på websupport@ing.dk
Abonnementsfordele
vpn_key
Fuld adgang til Ing.dk, Version2 og Radar
Fuld digital adgang til PLUS-indhold på Ing.dk, Version2 og Radar, tilgængeligt på din computer, tablet og mobil.
drafts
Kuraterede nyhedsbreve
Det seneste nye fra branchen, leveret til din indbakke.
Adgang til andre medier
Hver måned får du 6 klip, som kan bruges til permanent at låse op for indhold på vores andre medier.
thumb_up
Adgang til debatten
Deltag i debatten med andre kloge læsere.
Ingen kommentarer endnu. Start debatten
DelUdskriv
- emailE-mail
- linkKopier link

Fortsæt din læsning
Debatten
Log ind eller opret en bruger for at deltage i debatten.
settingsDebatindstillinger
- Sortér efter chevron_right
- Trådet debat