Er det mere reglen end undtagelsen, at der hårdt beskåret ved midten (hæfteklammer?) for nogle årgange?
Klik på billedet for at læse artiklen fra 1. september 1989
Læs også: Testtur: De nye lyntog kører fremragende
Er det mere reglen end undtagelsen, at der hårdt beskåret ved midten (hæfteklammer?) for nogle årgange?
Det er vel mere, hvilken tilstand avisen eksisterede i. Har de været indbundet, vil det være svært at læse midten(ryggen).
Fabrikkens kontrakt med DSB var benhård, den gav ikke råd til forsinkelser.
Yep - og DSB stod fast og overtog ikke selv ansvaret for færdiggørelsen. Meeeen, der kom også en del redningsplaner, for Scandia skiftede navn en del gange i de år.
Da togene endelig kom ud at rulle, så kunne kun 3 sammenkobles; mere tillod styringen ikke. Ikke at de gjorde så meget, for til erstatning for MA var det fint. Senere, i regular IC drift, kunne DSB nøjes med 2 sæt i et tog. Resten kunne klares ved pladsbilletkrav og interregionaltog, som grundlæggende set var det tidligere IC-materiel. I løbet af få år blev det dog muligt at få 5 sæt - således som planlagt - til at spille sammen i sammenkoblet tilstand.
Har de været indbundet, vil det være svært at læse midten(ryggen).
Blev de ikke skåret op inden kopieringen? Der er jo ikke tegn på fortegning af teksten pga afstand til glasplade. Mener at nogen nævnte omkopiering, da digitaliseringen blev foretaget.
Desværre har problemet med den alt for hårde beskæring af visse sider en rent mekanisk forklaring. I kan læse hele historien om de uheldige annonceformater her:
https://ing.dk/artikel/lynch-ekstra-spalte...
Beklager, der er ikke noget, vi kan gøre ved det! Vh. Erik
"Ryggen" blev fræset af 2 omgange i kombination med mange spalter med lille margen. En bogbinders mareridt, men tak for svaret.
Vi bygger bro med stærke vidensmedier, relevante events, nærværende netværk og Teknologiens Jobfinder, hvor vi forbinder kandidater og virksomheder.
Læs her om vores forskellige abonnementstyper
Med vores nyhedsbreve får du et fagligt overblik og adgang til levende debat mellem fagfolk.
Teknologiens Mediehus tilbyder en bred vifte af muligheder for annoncering over for ingeniører og it-professionelle.
Tech Relations leverer effektiv formidling af dit budskab til ingeniører og it-professionelle.
Danmarks største jobplatform for ingeniører, it-professionelle og tekniske specialister.
Kalvebod Brygge 33. 1560 København V
Adm. direktør
Christina Blaagaard Collignon
Chefredaktør
Trine Reitz Bjerregaard