DSB’s skandaletog er blevet mere pålidelige: »Vi har sagt farvel til hangardronningerne«
more_vert
close

Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og du accepterer, at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, job og tilbud m.m. via telefon og e-mail. I nyhedsbreve, e-mails fra Teknologiens Mediehus kan der forefindes markedsføring fra samarbejdspartnere.

DSB’s skandaletog er blevet mere pålidelige: »Vi har sagt farvel til hangardronningerne«

PLUS.
Illustration: GesturGis/Bigstock

De halter stadig langt efter de endnu ældre IC3-tog, men DSB har fået langt bedre styr på sine IC4-tog, viser DSB’s seneste statusrapport om de skandaleramte tog.

Folketinget følger løbende med i, hvordan det går med driften, færdiggørelsen og økonomien vedrørende DSB’s enfant terrible, IC4. Det har DSB for længst aftalt med Transport-, Bygnings- og Boligministeriet,

Læs videre med et PLUS-abonnement

Få adgang til al PLUS-indhold og Ingeniørens e-avis med et PLUS-abonnement.

Som IDA-medlem har du gratis adgang til PLUS-indhold. Læs her hvordan.

I forbindelse med coronavirus har vi valgt at forlænge det gratis prøveabonnement på PLUS, så det varer 30 dage i stedet for 14 dage.

Abonnementet udløber af sig selv, når perioden er afsluttet.