'Det svære er at gøre de digitale modstandere dumme nok'
AI er med til at gøre det interessant at lege katten efter musen med modstanderne i actionspil, fortæller programmør i IO Interactive.
Artiklen er ældre end 30 dage
Lige siden IO Interactive udgav det første spil i deres verdenskendte hitserie ‘Hitman’, har den koldblodige lejemorder med den skaldede isse og stregkoden i nakken, Agent 47, været synonym med det danske spilstudie.
Nu står spilstudiet over for nye udfordringer.
Dels arbejder de på et stadig hemmeligt nyt projekt, dels skal spilstudiet give liv til en anden meget berømt hemmelig agent, James Bond.
Abonnementsfordele
Fuld adgang til Version2 og Ingeniøren
Fuld digital adgang til PLUS-indhold på Version2 og Ingeniøren, tilgængeligt på din computer, tablet og mobil.
Kuraterede nyhedsbreve
Det seneste nye fra branchen, leveret til din indbakke.
Adgang til andre medier
Hver måned får du 6 klip, som kan bruges til permanent at låse op for indhold på vores andre medier.
Adgang til debatten
Deltag i debatten med andre kloge læsere.
