Data skal hjælpe Nilfisk til mere bæredygtig rengøring

PLUS.
Chief marketing officer i Nilfisk Camilla Ramby er blevet nomineret til ‘årets sustainability leder’ for at have været med til at sætte bæredygtighed på dagsordenen i Nilfisk. »Da jeg startede i Nilfisk, lå CSR nederst på en hylde i R&D. Nu ligger det øverst i ledelsen.« Illustration: Nilfisk

I Nilfisk hænger data og bæredygtighed uløseligt sammen, hvis virksomheden skal nå sine egne – og kundernes – mål.

Nilfisk begyndte for alvor at arbejde med bæredygtighed, da chief marketing officer Camilla Ramby blev ansat for tre et halvt år siden som fyrtårn for en bæredygtighedsstrategi, der blandt andet indeholder
Få adgang til PLUS-indhold og e-avisen

Læs videre med et digitalt abonnement på Ingeniøren PLUS.
Prøveabonnement kræver ikke kreditkort, og abonnementet udløber automatisk.
Dit medlemsskab giver dig adgang
Som medlem af IDA er Ingeniøren PLUS en del af dit medlemskab. Log ind med Mit IDA for at aktivere adgangen til PLUS-indhold.
Oplever du problemer med login, så skriv til os på websupport@ing.dk.