Casa-undersøgelsen
more_vert
close

Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og du accepterer, at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, job og tilbud m.m. via telefon og e-mail. I nyhedsbreve, e-mails fra Teknologiens Mediehus kan der forefindes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Casa-undersøgelsen

Casas undersøgelse af samspillet mellem den internationale detailhandel og leverandørerne er et projekt udarbejdet for Produktpanelet for landbrugsområdet i perioden fra den 1. februar 2004 til den 31. januar 2005. Under titlen »Miljødialog mellem den internationale detailhandel og deres leverandører« har Casa ved hjælp af workshop og case-baserede undersøgelser haft fokus på detailkædernes krav til miljøet. Projektet er finansieret af Miljøstyrelsen, der udsender rapporten sidst i marts.

sortSortér kommentarer
  • Ældste først
  • Nyeste først
  • Bedste først
Bidrag med din viden – log ind og deltag i debatten