Vi bygger bro med stærke vidensmedier, relevante events, nærværende netværk og Teknologiens Jobfinder, hvor vi forbinder kandidater og virksomheder.
Læs her om vores forskellige abonnementstyper
Med vores nyhedsbreve får du et fagligt overblik og adgang til levende debat mellem fagfolk.
Teknologiens Mediehus tilbyder en bred vifte af muligheder for annoncering over for ingeniører og it-professionelle.
Tech Relations leverer effektiv formidling af dit budskab til ingeniører og it-professionelle.
Danmarks største jobplatform for ingeniører, it-professionelle og tekniske specialister.
Kalvebod Brygge 33. 1560 København V
Adm. direktør
Christina Blaagaard Collignon
Chefredaktør
Trine Reitz Bjerregaard
Ikke alle mener den er sikker endnu. Jævnfør denne BBC artikel og PDF fra tidligere Boeing ansat Ed Pierson, så er de primære årsag til havarierne med MAX'en reletaret til produktionsproblemer på fabrikken i Renton og ikke kun problemerne med MCAS. Han stiller et meget godt spørgsmål: Hvordan kan det være at essentielle komponenter fejler på 2 helt nye fly?
BBC: https://www.bbc.com/news/business-55751150
PDF: https://img1.wsimg.com/blobby/go/ec12e28d-...
en besynderlig formulering!?: Det afgørende må da være, om flytypen kan beflyve EU(ropæiske) lufthavne og dermed befordre 'europæere' på større skala - hvorvidt flyene passerer luftrummet eller ikke, synes mindre væsentligt i sammenhængen(?).
Det er rent faktisk tilladelsen til at færdes i EUs luftrum der tales om. Hvis man forventer at et fly har en tendens til at falde ned på uventede tidspunkter er det generelt en dårlig ting at have dem i luftrummet over en, også selvom de bare er på gennemrejse