Kære Kaj og Per.
Det var rart at høre et friskt pust fra "den anden virkelighed". Det var måske på tide, at vi startede en site her på debatten/ing.dk for netop den slags indlæg. Kom med et godt navn. Ind imellem har jeg, iblandt en masse støj, kunnet konstatere en interesse for disse "sager". Det er rart at vide, at ikke alle med teknisk indsigt er lige intolerante og bedrevidende. Skulle en stakkels bedrevidende alligevel snige sig ind i debatten, " kan den slags selvfede, skråsikre fagidioter, der altid mener at have tjek på det hele, bare smutte igen" for nu at citere Lynch.
Ovenstående Jørgen Harbst er også glad for, at ingeniører iøvrigt ikke tager skade af disse informationer, så nu skulle alt jo blive godt og støjfrit for slige indlæg.
Jeg mangler nogle "teknikhoveder" at diskutere disse "sager" med. Jeg har gennem de sidste par år "pådraget" mig en viden og en kunnen om energierne (rolig nu, Morten) fra "den anden virkelighed". Jeg kan registrere og måle bølgelængde, udbredelse og styrke af disse energier. Jeg afbøjer, parallelforskyder og reflektere dem i rå-glas, murværk og krøllede plasticposer. Jeg frembringer den nydeligste interferens med et tørrestativ eller en grillrist.
Jeg har lavet de forunderligste døgnkurver af vekselvirkningen mellem Solen, Månen, Jorden og disse energier, jeg kalder dem for "Jordens pulsslag", og bliver ganske målløs, når Måne- og Solformørkelser ændrer styrken af energierne markant. Jeg er ikke helt klar over hvad der sker i Universets himmelmekanik, men det er mageløst at observere og registrere.
Jeg er også blevet helt ferm til at mærke den sviende forskel på et 50 Hz sinusformet magnetfelt og det hidsigt forvredne, næsten højfrekvente signal fra en switch-mode power-supply, og det ovenikøbet med de bare hænder, og uden at kigge. Jo, børnenes Gameboy og min "mus" svier også i hånden, for slet ikke at tale om den bærbare, som jeg kan mærke på lang afstand, men vi har her i huset en kande til at lave venstresnoet vand med og også en lille antennepind med aktivt vitalvand, så det kan ikke gå så galt. OK, jeg ved det godt, de fleste af jer, er allerede faldet af i svinget.
Jeg gør mig også mange tanker om den rene energi, som Tesla frembragte i sin elektriske bil, og som han kørte langt med, på sin 1,8 m antenne. Jeg glæder mig til at læse de mange artikler som du henviser til, Kaj. Ovenstående forsøg kan jeg selvfølgelig verificere og gentage lige så tit det skal være, og mange af forsøgene kan udføres som blindforsøg. Jeg er begyndt at holde foredrag (læs optræde) med alle disse spændende ting, og tro mig, selv den mest ihærdige tvivler kan lære at registrere disse energier på under 20 min.
Af frygt for, at resten af Jer skal fare skrigende bort, vil jeg helt undlade at berette om mine opmålinger på de gamle vikingeborge, hvor huse og gader, på den yndigste måde, er lagt i overensstemmelse med det derværende Hartmann global-gitternet, og hvorledes Curry-markeringen af stenalderfolkets oprindelig gravhhøj, stadig kan registreres nøjagtig i midten af borgen, hvor de 2 veje krydser hinanden, og det med centimeters nøjsgtighed. Ja, de kunne noget med en pilekvist, de gamle.
Kærlig hilsen Johnny Wulff, oprindelig radartekniker,
nu også geobiologisk opmåler, dowser og geopat.