09. okt 2011 kl 18:37

Svend Ferdinandsen

Ing.dk langsom

Jeg har nu et par gange oplevet at ing.dk næsten gik i stå.
Også tycho.dk har været nede i dag.

Af og til gik det igennem med internet explorer, men først nu virker den på mozilla.

Har andre oplevet lignende? Og kendes årsag?

09. okt 2011 kl 21:01

Jens Lund Jensen

Samme her.

Jeg oplevede det også i dag men har også bemærket det for et par uger siden.

09. okt 2011 kl 21:55

Svend Ferdinandsen

Re: Samme her.

Jeg skrev til web-support, men de svarede efter en dags tid at de ikke havde set noget, men bagefter virkede siden igen?
Mærkeligt.

08. dec 2011 kl 23:45

Hans Henrik Hansen

Re: Ing.dk langsom

Har andre oplevet lignende?

- ja, her virker den (til tider) også 'lidt' langsom.

Og kendes årsag?

- nej, men jeg undrer mig over, at forsøg på 'anbefaling' af en kommentar (i Mozilla) nu pludselig mødes med ingen respons, samt beskeden 'An error occurred'!?

09. dec 2011 kl 00:08

Benny Olsen

Ja, havde også problemer for et par timer siden, ing.dk går i fejl fordi den er for længe om at svare, men der er ingen problemer nu.

Jeg prøvede også andre sider hvor det gik galt, så måske dele af internettet har været ramt af et eller andet, eller måske bare dele via min udbyder Telenord.

29. dec 2011 kl 10:42

Hans Henrik Hansen

Ja, havde også problemer for et par timer siden, ing.dk går i fejl fordi den er for længe om at svare, men der er ingen problemer nu

- jeg oplever, at det hele kører mere og mere trægt, bla. med meddelelser om 'scripts', der modvirker afvikling af normal funktion - med tilknyttede lange perioder, hvor browseren (specielt Internet EXplorer) 'ikke svarer', hvor CPU-kapacitet belægges til 100%, mens der tilsyneladende intet 'sker'! :(

29. dec 2011 kl 12:51

Bjarke Mønnike

Gad vist om Fjernvarme.......

........indlæggene tager for megen plads i "hotellerne" :o)

Undskyld og godt nytår :

Ny i debatten? Opret en brugerkonto