@Michael Haase
Nej, bygninger falder ikke lige ned. Det er derfor man ansætter nedrivnings firmaer med ekspertise.
en stålbjælke, der har slået sig pga af varme, eller er blevet smeltet over af termit eller andre grunde
Hvad er det du argumentere for/imod. Det du skriver giver ingen mening.
Næh, så længde der ikke er nævneværdig modstand vil faldet være frit fald.
Der vil lige præcis være en nævneværdig modstand, medmindre man foretager en kontrolleret sprængning.
Med så meget brug af cirkulær argumentation, tvivler jeg på din evne til at tænke rationelt.
meeen mon ikke det snildt kan brænde en del længere end 30 minutter?
Endnu engang udokumenteret antagelser fra en mand der ikke engang kan foretage den mest simple research, der bl.a. indbefatter masser af beretninger om eksplosioner.
Folk tier jo netop ikke stille, men det hjælper jo ikke, hvis du ikke vil lytte.
Tag nu bare at se den video!
@Flemming Rasmussen
Må jeg og fremmest være fri for dine dumsmarte bemærkninger!
Jeg har ikke meld det upassende endnu, fordi jeg er af den overbevisning, at alle kan komme til at lade sig rive med og jeg er imod censur af en hver art. Jeg nåede kun lige at læse benny elneff jensen´s indlæg på mobilen, inden de blev censureret væk. Jeg kommenterede ham ikke i mit første indlæg, fordi jeg skrev det imens, og fik ikke opdateret siden inden jeg postede. Men ja, hans indlæg var ligeså nedværdigende, usaglige og dumsmarte som dine. Jeg ved ikke om du så min kommentar til anne thygesen.
Men ikke desto mindre må konklusionen være, at I der tror på konspirationsteorier bør finde andre medier end ing.dk der heldigvis (endnu) er overvejende befolket af teknisk funderede mennesker.
Hvad for en konklusion? Din???
Det er dig der tror på konspirationsteorien(den officielle). At din hjerne ikke kan eller vil se de utilfredsstillende forklaringer den kommer med, har intet at gøre med om det skal eller ikke skal diskuteres på ing.dk.
Indtil der kommer noget med betydelig mere substans end de "beviser", I har lagt for dagen nu, vil I ikke flytte nogen stemmer her -
Nu er der ikke blevet lagt ”beviser” frem her i debatten, men der er bl.a. blevet henvist til en video, som det ikke lyder til at du har set, som fremlægger nogle af de elementer i sagen, der ikke giver mening
og ingen her har formentlig ambitioner om at overbevise nogle fra "jeres tro" - så reelt er al skriveriet her i bedste fald spild af tid - - - -
Endnu engang en nedværdigende usaglig kommentar, der tydeligt viser hvem der er trolden i denne tråd.
Det er fint nok at du tror på konspirationsteorien. Men os, der er født med en kritisk hjerne, kan nu og engang ikke acceptere sådan en gang vås.
og læg mærke til, at der holder de teknisk funderede sig borte fra
Jeg tror ikke du helt fatter, hvor mange dygtige ingeniører, arkitekter og forskere vi er.
Har du rent faktisk set videoen? Ikke som de fleste Kristne læser biblen. Men, du ved, sådan rigtigt set den?
@Tyge Vind
Ja måske ligger grunden til sammenstyrtningen i fundamentet. Men NIST har allerede vist at de ikke er upartiske. En der var ansat ved NIST og med under udarbejdelsen af rapporten, er faktisk med i gruppen af folk der kræver en ordentlig undersøgelse.
@Flemming Rasmussen
Pull them (the firefighters) out !
:D Nå så du har ikke kun problemer med at se. :D
Mit forslag til dig må også være at henlægge dine skriverier til fora, der dyrker 911 konspirationen - herinde spilder du din (og vores) tid.
Der er ikke nogen ud over dig selv der spilder din tid. Men du fylder i tråden og slider mit scrollhjul. Såååå.... Hej!
@anne thygesen
Nej, vi kan ikke bruge ”hjertet” til noget som helst, når det drejer sig om at finde frem til sandheden.
Følelser og vores sanser lyver for os. Det var derfor vi opfandt den videnskabelige metode.
Videnskab er ikke en religion, men fraværet af religion. Hvis man ikke kan se det, har man ikke forstået religion og/eller videnskab.
@Torsten Pedersen
Ja den officielle konspirationsteori har dømt uskyldige mennesker og det er forfærdeligt.
Og ja, der er mange uofficielle konspirationsteorier der beskylder gud og hver mand. Men det er ikke denne gruppe af mennesker. Vores indgangsvinkel er videnskabelig. Vi peger ikke fingre, men vi godtager ikke den officielle, ekstremt dårligt dokumenteret, konspirationsteori.
@Jan Søndergaard
Ja lige så dybt useriøst som den officielle konspirationsteori.
@Kris Stig Jahn
Uhh, endnu en der ville klare sig godt i den danske politiske debat, som højst sandsynligt heller ikke har set videoen.
@Josef Hanji
Tak for at fornye min tiltro til at mennesket skulle være et rationelt dyr.
@Kris Stig Jahn
Det er da hel klart et interessant emne og jeg synes da at du skulle starte en tråd om det hvis du vil. Men det er ikke hvad denne tråd handler om, så vil du godt holde dig til emnet.
Lad være med at fortælle mig hvem min guru er! Stråmandsretorik er og bliver aldrig i orden. Bare fordi jeg ikke tror på ”jeres” tåbelige officielle konspirationsteori, gør ikke at jeg tror på DIN eller jimmy walters fremlægning af ”konspirationsteorien”. Derudover var han bare en af tusinder, der studsede over de første billeder der blev vist af sammenstyrtningerne og undrede sig over hvad der forsagede de mange eksplosioner. Ja de eksplosioner som du højst sandsyligt ikke har hørt om, fordi du ikke har lave nogen form for acceptabel research.
@Anders Bargmann
Hvad er det der er tåbeligt ved argumentet om nanotermit?
Hvem er det lige der er konspirationsteoretikeren her?
Det var da ufatteligt meget piveri for at slippe for at lave research.
Her er en anden video baseret på klip fra dansk tv.
http://www.vimeo.com/13081641...1641
@Flemming Rasmussen
Det var da utroligt så meget usagligt retorik du spyder ud.
1000 gange flere? Har du lavet en underskriftindsamling?
Antallet af underskrifter stiger konstant.
Har du stadigt ikke set nogen af videoerne?
@Torsten Pedersen
Rart endelig med et sagligt indlæg fra en der er overbevist.
Men jeg kan ikke se hvad en EFP har at gøre med kollisionen mellem et fly og en bygning. Det er som om du fokusere lidt for meget på farver, og lidt for lidt på nanostruktur.
Men jeg har nu stadigt ikke formuleret en konspirationsteori. Indtil videre er det kun jer der har sådan en.
@Carsten Nielsen
OK... Her har vi så et udmærket eksempel på hvordan Wikipedia bliver rettet og revideret så alt det usaglige ”lort” bliver sorteret fra.
Men dog stadigt totalt usagligt indlæg.
@Brian Petersen
Ja, men slap dog af. Manden gav dig et link, og bagefter gav han dig ret.
@Torsten Pedersen
Det var da utrolig som du slynger om dig med påstande om indsigt i andre mennesker holdninger og bevæggrunde. Din brug af stråmandsretorik er så omfattende og belastende, at jeg snart ser mig nødsaget til at gå imod mine egne principper imod censur.
Er du virkeligt så elendig til at analysere en sætning, at du får
at der er sket en termitreaktion i tårnene, som er medvirkende til deres kollaps. Vi kan så være uenige om, hvad der fremkaldte termitreaktionen” til
at der er anvendt thermit”. Her er lidt hjælp. Det bliver til ”at der var termit”
En helt anden side af sagen er så, at det var NANOtermit og ikke termit.
Nej, det er ikke cirkulært. Det er faktisk citeret direkte af Niels Harrit.
Hvorfor bruger du tid på at komme med forklaringer på tilstedeværelsen af nanotermit, hvis du ikke tror på den rapport af Niels Harrit & co.
@John Seiersen
Tak for dine informative indlæg, har du eventuelt nogle referencer.