Byrder
Sjovt
Det er OK at Poul-Henning Kamp skriver "ældrebyrden" men når man skriver "udlændingebyrden" bliver indlægget slettet.
16. mar 2010 kl 14:59
Sjovt
Det er OK at Poul-Henning Kamp skriver "ældrebyrden" men når man skriver "udlændingebyrden" bliver indlægget slettet.
16. mar 2010 kl 15:57
Det skyldes en mangel i evnen til at sondre.
Der er nogen der ikke kan skelne mellem Xenofober,fremmedhadere,racister og budbringere Ebbe.
Du må ikke påpege realiteterne.
Jævnfør diskussionen om pensionister, der selv skal betale for hjemmehjælpsydelser, fordi det kun skal være de aller fattigste der skal hjælpes og hvem er så det?
Jeg finder det derfor meget stødende, at blive kaldt ældrebyrde.
Det er ren mobning, da ingen vil beskæftige mig ,på grund af min alder selv om jeg er sund og rask og beviseligt ikke har haft en sygedag i de sidste 25 år.
Så herved sender jeg en opfordring, til alle de klogeåger, der der tillader sig, at benævne min generation for ældrebyrde, om at overveje næste gang en person, der er oppe i årene, som søger en stilling, om hvem der er en samfundsbyrde......
Ham der søger arbejde, selv om han ikke behøver....eller ham fjolset, der ikke antager en velfungerende ældre og tillader sig at vrænge ældrebyrde.